Nacht-ontbijt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Huijsman - WaarBenJij.nu Nacht-ontbijt - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sanne Huijsman - WaarBenJij.nu

Nacht-ontbijt

Door: Sanne Huijsman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

27 Juli 2011 | Thailand, Bangkok

Dag 1 - 27 juli
17:16 (NL tijd)

Vanmorgen om 9.15 van huis weggereden naar schiphol. Eenmaal bij de incheckbalie was het gewicht van de bagage toch een probleem.Na wat passen en meten en een aantal spullen in andere koffers gestopt te hebben is het uiteindelijk precies gelukt. Er zit nu 8 kg aan spullen van pinky in mijn tas/ op mijn naam.

Rond 2 uur vertrok het vliegtuig en de (vliegtuig kwaliteit) maaltijd kwam redelijk vroeg. De vlucht naar Bangkok duurt nu nog 7,5 uur.

23:01 (NL tijd) ~ 04:00 (Thai tijd)

Na een aantal weken door Nederland rondgereisd te hebben, dacht ik nu wel meester in het slapen in voertuigen te zijn. Het is immers in meerdere treinen en auto's ook gelukt. Helaas is het tegendeel inmiddels ook bewezen. Tot redelijke frustratie toe, lukt het mij en Tessa niet echt om in slaap te komen. En juist nu de moeheid toeslaat, heeft de crew doodleuk bedacht de lichten in het toestel weer aan te doen. Met het avondeten om 16:00 en een ontbijt wat ons waarschijnlijk rond 23:50 te wachten staat, zetten we koers naar Bangkok (we vliegen nu over India). Waar we rond 02:50 NL tijd aan komen.

* Correctie: Het ontbijt wordt nu geserveerd. Het is 23:01

• 28 Juli 2011 - 13:35

Tessa:

Haha :P Ik vind dat de koffie/thee blunder er ook wel in mag of is dat alweer de volgende dag? Hoe is het bij Pinky?

• 28 Juli 2011 - 22:36

Wouter:

Spannend hoor, ben erg benieuwd hoe je het gaat hebben! Houd ons op de hoogte! xxx

• 28 Juli 2011 - 22:50

Nicoline:

Pfoe, hopelijk krijgen jullie geen jetlag. Ik vond jouw tas al zwaar :P Maar Pinky's tas woog dus 38 kg? Dat is wel knap haha! Ben erg benieuwd naar je reisverslagen!
    Trouwens, onderaan de pagina heeft waarbenjij.nu een avertentie geplaatst: "Net als Sanne naar Thailand? Plan nu je reis naar Thailand!" Hebben ze toch niet helemaal begrepen volgens mij haha x, Have Fun!

• 28 Juli 2011 - 22:56

Nicoline:

Oh haha je bent nu natuurlijk wel in Thailand, never mind.. =D x