Op ontdekkingsreis in Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sanne Huijsman - WaarBenJij.nu Op ontdekkingsreis in Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sanne Huijsman - WaarBenJij.nu

Op ontdekkingsreis in Taipei

Door: Sanne Huijsman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

03 Augustus 2011 | Taiwan, Taipei

Dag 8 - 3 augustus

Vandaag was een beetje mijn lazy day. Pinky moest ergens heen, dus ik had de hele dag voor mezelf. Ze had me nog wel met de bus afgezet bij Sogo, een van de vele warenhuizen. Ik heb op m'n gemakje rond gekeken bij Sogo en de nabij gelegen winkelstraten. Uiteraard heb ik ook nog even gewinkeld. De prijzen in Taiwan liggen relatief laag, maar in de hoofdstad Taipei liggen ze alsnog hoger.

Omdat ik, als Westers meisje zijnde, alleen over straat liep, werd ik toch door wat vreemde figuren aangesproken. Gelukkig heb ik geleerd om in zulke situaties altijd beleefd te blijven (bedankt paps en mams) en het lukte me dan ook redelijk snel om ze weer af te schudden. Dus m'n ouders hoeven zich geen zorgen te maken ;) Gelukkig ging de hele wandeling en alles met de bus goed en ben ik zonder problemen weer thuis gekomen (tot mijn verbazing, want Taipei is echt een groot doolhof).

's Avonds ben ik nog even met Jeff naar een grote boekhandel vlakbij hun huis geweest, waar ze ook veel Engelse boeken verkochten. De rest van de avond was lekker lazy: gewoon gezellig bankhangen en tv kijken met de familie. En uiteraard een hele lading voedsel naar binnen werken, want ze doen niets liever :)

• 08 Augustus 2011 - 05:49

Henk Slager:

Beste Sanne Leuke verslagen Een hele onderneming maar dit neem je je hele leven mee Geniet van deze geweldige ervaring

• 08 Augustus 2011 - 16:44

Winnie:

heb genoten van je verslagen. Volgende keer ga ik met je mee!!!(haha)! Geniet met volle teugen xxx.