KTV - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sanne Huijsman - WaarBenJij.nu KTV - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Sanne Huijsman - WaarBenJij.nu

KTV

Door: Sanne Huijsman

Blijf op de hoogte en volg Sanne

04 Augustus 2011 | Taiwan, Taipei

Dag 9 - 4 augustus

Vandaag ben ik voor het eerst naar KTV geweest (KTV is hetzelfde als karaokebar). Voor jongeren/studenten bestaat het uitgaansleven vooral uit KTV en niet zo zeer uit cafés en clubs.

Samen met 3 vrienden van Pinky gingen we naar de karaokebar. Je moet er van tevoren reserveren. De karaokebar is wel anders dan je verwacht; je krijgt een soort kamer toe gewezen en de grootte is afhankelijk van het aantal personen waar je mee bent. Het zag er allemaal best luxe uit en daarnaast werden er ook steeds drankjes geserveerd. Het was erg gezellig en een leuke manier om Pong Pong, Qi'e en Felicia (die namen van de Taiwanesen af en toe...) te leren kennen.

Hierna namen we de metro naar een Thais restaurant, waar Joyce en Whitey op ons zaten te wachten. Het eten was heerlijk en ook hier was het erg gezellig met z'n zevenen.

Na het avondeten zijn we weer naar huis gegaan, waarna we naar het station reden om Reiyu, pinky's oudere zus, op te halen. Ze is erg aardig en haar Engels is erg goed doordat ze twee keer met de Rotary op jaar uitwisseling is geweest.

• 12 Augustus 2011 - 17:50

Marianne:

Hoi Sanne,
    Ik heb al je verslagen inmiddels gelezen; je vermaakt je wel zo te lezen, veel shoppen en eten en reizen? Ik ben benieuwd hoe je terug komt. Het klinkt allemaal erg gezellig en gastvrij; geniet maar lekker! liefs, Marianne